Isnin, 12 Mac 2012

AWEK ARTIS SEKSI ADNAN SEMPIT!

Sekarang ni zaman trend pakaian tak cukup benang agaknya yee..? Kat mana-mana kita pergi, mesti akan nampak fesyen yang menyeksa batin nih.. Tak tengok rugi.., kalau tengok, sendiri mau ingat lahhh..

Gua memang musykil, seronok sangat ke dorang tu pakai seksi meksi nih? Seronok ke bila berjalan sambil semua mata tengok kat benda yang tak sepatutnya di tubuh badan kita? Ngeri beb!!

Macam awek pelakon melayu popular sorang nih.., gua akui dia memang cantik dan menarik. Tapi seksi terlampau lah pulakk..

Gua bersangka baik je dalam bab-bab ni.., mungkin dia 'terpaksa' seksi sebab nak menjaga status jadi aweks kepada seorang 'superstar' Malaysia.. Manalah tahu kann?

Tapi kalau mengikut pengalaman gua..(cewahh), susah sebenarnya beb nak jaga awek comel + seksi ni.. Maklumlah, 'zon panas' lah katakannn...

So.., bagi gua senang je beb.. Tak semua yang cantik dan seksi tu membahagiakan.., kekadang yang sedang-sedang tu lebih mendamaikan dan menenangkan hidup..

Oleh itu, bersederhanalah dalam semua aspek.. Confirm korang akan senang hati..



Tiada ulasan:

Catat Komen